קורס צלילה ולינה באילת

צלילה באילת

אילת היא העיר הישראלית הגדולה היחידה השוכנת על ים סוף. היא יותר מסתם יעד תיירותי, אלא מרכז תעשייתי חשוב לכלכלת ישראל. האקלים של אילת מציע חום ושמש כל השנה עם ממוצע של 270 ימי שמש בשנה. אילת היא אחת מיעדי התיירות הפופולריים בישראל. היא יעד מצוין למי שרוצה ליהנות מהתערובת של אקלים ים תיכוני ומדברי. זהו ביתם של מספר מפרצים וחופים המציעים את סביבת הצלילה המושלמת, מה שהופך את אילת ליעד פופולרי למי שרוצה ללמוד לצלול.

צלילה באילת היא ספורט ימי פופולרי מכיוון שהיא נותנת לתיירים ותושבים את האפשרות לחקור את העולם התת ימי. זו הדרך המושלמת לחקור את שוניות האלמוגים הגדולות ואת החיים הימיים המרתקים. אם אתה רוצה ללמוד איך לצלול, או שאתה כבר צולל מוסמך, קיים בשבילך קורס צלילה כולל לינה באילת. ישנם בתי ספר רבים לצלילה לבחירה, אך מעטים מספקים לינה. הקורס הטוב ביותר עבורך יהיה תלוי בחוויית הצלילה שלך, מה אתה רוצה להפיק ממנה, ורמת הנוחות שלך.

קורס צלילה ולינה באילת

קורס צלילה ולינה באילת מציע לכם חוויה בלתי נשכחת, בהצלחה מובטחת עד רמה מקצועית אשר מכשירה אתכם להסמכה בינלאומית (PADI). תלמדו על ידי מדריכים מנוסים, תוך שימוש בציוד ובשיטות ההוראה העדכניות ביותר. אם אתם חובבי צלילה, או שאתם פשוט רוצים לבלות את החופשה שלכם בחקר העולם התת ימי, אז קורס צלילה ולינה באילת הוא ההזדמנות המושלמת עבורכם! הקורס כולל:

– היכרות עם טכניקות צלילה ונשימה.

לפרטים על מועדוני צלילה וגלישה לחצו

לפרטים על מועדוני צלילה וגלישה לחצו כאן

– הדרכה כיצד להשתמש בציוד צלילה.

– הרצאות תיאורטיות בנושא אקולוגיה ימית והיסטוריה של הצלילה באילת.

– שלוש צלילות בעומקים שונים עם מדריך.

למי הקורס צלילה מתאים?

קורס צלילה ולינה באילת מיועד לצוללנים מתחילים ומנוסים כאחד. אנו מציעים מגוון רחב של קורסים שונים שיתאימו לצרכים שלכם, בין אם אתם רוצים לצלול עמוק יותר או רוצים לחקור עולמות תת-מימיים חדשים. אתה יכול גם ללון באחד ממקומות הלינה שלנו במהלך הקורס שלך – מה שיקל עליך לשלב צלילה עם חקר האזור המדהים הזה גם ביבשה. קורס צלילה כולל לינה נמשך לרוב שבוע וכולל שלוש צלילות ביום, ואפילו צלילות לילה, הנחשבות לקשות יותר. בסופו של דבר, כדי להתרחק מחיי היום יום ולקבל קצת אוויר לריאות, כדאי להצטרף לקורס צלילה באילת. למדו כישורי צלילה חדשים ותחוו את הים האדום, אחד ממקומות הצלילה הטובים בעולם. עם הקורס הזה, אתה מקבל את ההזדמנות לחיות באתר נופש יפהפה עם שירותים הכל כלול. כמו כן תיהנו מחופשה בלתי נשכחת בחוף הים של אילת. להירגע בשמש, לשחות במים צלולים או לחקור את העיר המדהימה שלנו. אתה יכול לעשות הכל כאן!

לפרטים על מועדוני צלילה וגלישה לחצו כאן

palma diving resort​

לקוחות ממליצים:

Ilan Shaya
Ilan Shaya
2023-08-20
איגור מקצוען אחלה מועדון
oriel fried
oriel fried
2023-08-16
היינו לצלילה ראשונה במועדון היה stunningggggggg מדהים ברמות אחרות עידו המדריך יחד עם סשה פליקס ועמית הובילו אותנו בביטחה ובצורה מקסימה נהנינו מכל שניה אל תוותרו בשום אופן על התמונות כי זה מה שנשאר ולכו רק למועדון הזה תודה עידו!!!!!
ורדה נסימי
ורדה נסימי
2023-08-16
עשיתי צלילה היום פעם ראשונה היה שלמות תודה לעמית המדריך שסבל את השיגעונות שלי אין עלייך אלוף ממליצה לכולם!!!!לכם מועדון צלילה אין עליכם נחזור שוב❤️
Itzik Mizrahi
Itzik Mizrahi
2023-08-16
חוויה מטורפת, צוות אדיב וסבלני!!!תודה רבה ממליץ בחום
רואה חשבון שטרית
רואה חשבון שטרית
2023-08-11
היה מעולה בעיקר המדריך עידו האלוף נהנו מאוד אני והבן שלי בן 13 תודה!
Zafi Tayar
Zafi Tayar
2023-08-09
חוויה מקסימה, שרות מעולה מדריכים סבלניים ורגועים מומלץ בחום
Moti B
Moti B
2023-08-08
Dennis and Ilya are great instructors!
Yulia Gafiatov
Yulia Gafiatov
2023-08-06
הזמנו צלילת היכרות משפחתית בחוף המערות בבוקר יום שבת. הצוות עשה לנו הדרכה מפורטת וליווה אותנה במשך כל הצלילה. חבר'ה מדהימים, מקצועים, סבלניים מאוד (לי היה פחד לרדת מתחת למים), אך בעזרתם נהנתי מאוד ואשמח לחזור שוב. לכולנו זו הייתה חוויה בלתי נשכחת! גם הזמנו צילומים. עכשיו יש גם מלא תמונות וסרטוני וידאו לכל אחד🤩. המון תודה רבה🙏🙏🙏
עומר פסח
עומר פסח
2023-08-06
עברתי בסוף יולי תחילת אוגוסט קורס כוכב ראשון ושני בפלמה מקום קטן יחסית עם יתרונות של מקום קטן, יש כיתה ממוזגת, חנויות אוכל ליד, סופר, אווירה ואנשים טובים, משפחתיות מהרגע הראשון, אחלה וויבים, חופשיות. צלילות בים מהצלילה הראשונה שנמצא מרחק הליכה של לעבור את הכביש. נדב המדריך היה מעולהה, פירט על הכל בגובה העיניים וגם מעבר למה שצריך, תמיד עונה על שאלות, תשוקה להדרכה, יחס מדהים ואישי לכל חניך, מקצוענות מן השורה הראשונה והכי חשוב מצלם טיל בגופרו, ממצאים מצורפים כהוכחה 😄 אה ויש לו גם יכולת לזמן דולפינים כשהוא רוצה שזה טוב לנו 🤙🤙 היום מתחיל ב9 9 וחצי באווירה טובה ונגמר בין 14 ל17 באווירה טובה תלוי בהספק של היום כל יום 2 צלילות ובכוכב שני 3 צלילות ביום ממליץ על המקום ועל המדריך.
ריקי אזריפר
ריקי אזריפר
2023-08-06
חוויה יוצאת מן הכלל, צוות מקצועי, אדיב, סבלני וקשוב, נהננו מאוד וכמובן שנשוב גם בפעם הבא ❤️❤️❤️

מאמרים נוספים

Call Now Button