מועדוני צלילה וגלישה

אוהבים את הים אבל לא מכירים אותו מקרוב?

באמצעות אחד ממועדוני צלילה וגלישה הטובים בישראל תוכלו להכיר את העולם המופלא של הים האדום באילת! מועדון הצלילה פלמה דייווינג ריזורט אילת מביא לכם את הקורסים השווים ביותר לצלילה המתאימים לטווח גילאים רחב עם קורסים מקצועיים המתאימים לגילאי 12 ומעלה ומציעים לכם חוויה מדהימה של צלילה במעמקי המים של הים האדום. הצוות שלנו כולל מדריכי צלילה בעלי ניסיון של  אלפי שעות צלילה הנחשבים למנוסים ביותר בתחום. המועדון שלנו פועל למעלה מ-2 עשורים ברציפות והוא מכשיר מאות צוללנים בכל שנה, והוא זמין עבורכם בכל ימות השנה.

למה צלילה במים פתוחים תשנה לכם את החיים?

אם ניסיתם עד היום לראות דגים בים עם שנורקל ומאוד התלהבתם, ברגע שתיכנסו למים העמוקים עם ציוד הצלילה שלנו, תגלו עולם שלא הכרתם עד היום. מועדון צלילה וגלישה פלמה דייווינג ריזורט אילת מזמין אתכם לקורס מעולה לצלילה במים פתוחים המוצע לכם ב-2 רמות – מתחילים ומתקדמים. אצלנו אתם נהנים ממועדון צלילה וגלישה מקצועי ומחדרים וסוויטות הזמינות עבורכם בתקופת הקורס אליו נרשמתם. בקורס תלמדו את הפיזיולוגיה והפיזיקה של הצלילה בשיעורים תיאורתיים ותלמדו את העקרונות הבסיסיים של הצלילה במים פתוחים.

כמה זמן נמשך הקורס לצלילה במים פתוחים באילת?

הקורס המדהים שלנו בפלמה דייווינג ריזורט אילת לצלילה במים פתוחים נמשך 5 ימים בהם תבצעו 6 צלילות עם הדרכה מלאה של המדריכים המנוסים שלנו. הדרכה ממועדון צלילה חופשית הוא חיוני על מנת שתוכלו לצלול בצורה בטוחה ויעילה. אנחנו במועדון צלילה חופשית פלמה דייווינג ריזורט אילת מאמינים שכל צלילה צריכה להיות חוויה בפני עצמה, ולכן חשוב לנו שתדעו לתכנן מסלול צלילה ולהכיר את הדרכים הטובות ביותר לצלילה מושלמת ובטיחותית.

יצירת קשר להצטרפות לקורסי הצלילה הבאים

מעוניינים להצטרף לקורס הצלילה הבא? רוצים להינות משירות של מועדון צלילה טכנית מהטובים ביותר בישראל? זה הזמן לפנות אלינו כאן דרך האתר ולהצטרף לאלפי הלקוחות המרוצים שלנו הנהנים משירותי הדרכה של מועדון צלילה טכנית מהותיקים בישראל.

ממועדוני צלילה וגלישה הטובים ביותר – פלמה דייווינג ריזורט

לקבלת פרטים נוספים על אחד ממועדוני צלילה וגלישה המקצועיים ביותר באילת, התקשרו עכשיו למספר הטלפון המופיע בראש האתר ותקבלו את כל המידע הרלוונטי אליכם.

לפרטים על צלילה זוגית באילת לחצו כאן

palma diving resort​

לקוחות ממליצים:

Ilan Shaya
Ilan Shaya
2023-08-20
איגור מקצוען אחלה מועדון
oriel fried
oriel fried
2023-08-16
היינו לצלילה ראשונה במועדון היה stunningggggggg מדהים ברמות אחרות עידו המדריך יחד עם סשה פליקס ועמית הובילו אותנו בביטחה ובצורה מקסימה נהנינו מכל שניה אל תוותרו בשום אופן על התמונות כי זה מה שנשאר ולכו רק למועדון הזה תודה עידו!!!!!
ורדה נסימי
ורדה נסימי
2023-08-16
עשיתי צלילה היום פעם ראשונה היה שלמות תודה לעמית המדריך שסבל את השיגעונות שלי אין עלייך אלוף ממליצה לכולם!!!!לכם מועדון צלילה אין עליכם נחזור שוב❤️
Itzik Mizrahi
Itzik Mizrahi
2023-08-16
חוויה מטורפת, צוות אדיב וסבלני!!!תודה רבה ממליץ בחום
רואה חשבון שטרית
רואה חשבון שטרית
2023-08-11
היה מעולה בעיקר המדריך עידו האלוף נהנו מאוד אני והבן שלי בן 13 תודה!
Zafi Tayar
Zafi Tayar
2023-08-09
חוויה מקסימה, שרות מעולה מדריכים סבלניים ורגועים מומלץ בחום
Moti B
Moti B
2023-08-08
Dennis and Ilya are great instructors!
Yulia Gafiatov
Yulia Gafiatov
2023-08-06
הזמנו צלילת היכרות משפחתית בחוף המערות בבוקר יום שבת. הצוות עשה לנו הדרכה מפורטת וליווה אותנה במשך כל הצלילה. חבר'ה מדהימים, מקצועים, סבלניים מאוד (לי היה פחד לרדת מתחת למים), אך בעזרתם נהנתי מאוד ואשמח לחזור שוב. לכולנו זו הייתה חוויה בלתי נשכחת! גם הזמנו צילומים. עכשיו יש גם מלא תמונות וסרטוני וידאו לכל אחד🤩. המון תודה רבה🙏🙏🙏
עומר פסח
עומר פסח
2023-08-06
עברתי בסוף יולי תחילת אוגוסט קורס כוכב ראשון ושני בפלמה מקום קטן יחסית עם יתרונות של מקום קטן, יש כיתה ממוזגת, חנויות אוכל ליד, סופר, אווירה ואנשים טובים, משפחתיות מהרגע הראשון, אחלה וויבים, חופשיות. צלילות בים מהצלילה הראשונה שנמצא מרחק הליכה של לעבור את הכביש. נדב המדריך היה מעולהה, פירט על הכל בגובה העיניים וגם מעבר למה שצריך, תמיד עונה על שאלות, תשוקה להדרכה, יחס מדהים ואישי לכל חניך, מקצוענות מן השורה הראשונה והכי חשוב מצלם טיל בגופרו, ממצאים מצורפים כהוכחה 😄 אה ויש לו גם יכולת לזמן דולפינים כשהוא רוצה שזה טוב לנו 🤙🤙 היום מתחיל ב9 9 וחצי באווירה טובה ונגמר בין 14 ל17 באווירה טובה תלוי בהספק של היום כל יום 2 צלילות ובכוכב שני 3 צלילות ביום ממליץ על המקום ועל המדריך.
ריקי אזריפר
ריקי אזריפר
2023-08-06
חוויה יוצאת מן הכלל, צוות מקצועי, אדיב, סבלני וקשוב, נהננו מאוד וכמובן שנשוב גם בפעם הבא ❤️❤️❤️

מאמרים נוספים

Call Now Button