קורס צלילה באילת

מחפשים קורס צלילה באילת שיביא אתכם לאיזורי הצלילה היפים ביותר?

אחד מקורסי הצלילה הטובים ביותר בארץ הוא קורס הצלילה של פלמה דייווינג ריזורט אילת הפועל כבר למעלה מ-20 שנה ברציפות. אנחנו בפלמה דייווינג ריזורט אילת מציעים לכם קורס איכותי עם מדריכים מקצועיים ומנוסים שיעשו לכם סיור תת ימי באחת משוניות האלמוגים היפות בעולם. ההתרגשות מהצלילה מתחילה כבר מהרגע הראשון ואנחנו בפלמה דייווינג ריזורט אילת מעניקים לכם חוויה מדהימה עם הדרכה מלאה ובטיחותית.

האם כדאי לצלול בים האדום באילת בתקופת החורף?

בתקופת החורף, הצלילה היא מושלמת מהרבה בחינות. כמות הצוללנים בשוניות האלמוגים היא קטנה יחסית ומספר התיירים גם כן קטן. צלילה באילת בחורף היא נוחה, רגועה והטמפרטורה במים דומה לטמפרטורה בתקופת הקיץ. אנחנו בפלמה דייווינג ריזורט אילת מספקים לכם גם סוויטות ללינה לצלילה באילת בחורף במחירים משתלמים במיוחד שיאפשרו לכם ליהנות מנופש מושלם במחירים ללא תחרות.

אילו אתרי צלילה המומלצים ביותר לתקופת החורף באילת?

צלילה בחורף היא חוויה של פעם בחיים והיא מספקת לכם ראות אופטימלית בתוך המים. בתקופת החורף ישנם 6 אתרי צלילה מהממים שיעניקו לכם חווית צלילה מושלמת. אם אתם רוצים להגיע לצלילה בחורף בעיר אילת, כדאי שתכירו את אתרי הצלילה הבאים:

=       ריף הדולפינים.

=       אתר המערות.

=       חוף מלון הנסיכה.

=       שמורת האלמוגים.

=       אתר צלילה האוניברסיטה.

=       אתר צלילה הסטי”ל.

אנחנו בפלמה דייווינג ריזורט אילת מציעים לכם להצטרף להדרכות צלילה באתרים הכי שווים באילת עם קבוצות קטנות של צוללנים המגיעים לחוות יחד איתכם את עולם המים המדהים של הים האדום.

אילו סוגי קורסים לצלילה כדאי להירשם אליהם?

בין הקורסים הטובים ביותר לצלילה בחורף באילת תוכלו למצוא את קורס המים הפתוחים המתקדם שלנו המציע לכם 5 ימי צלילה מדהימים עם 6 צלילות סך הכל במים הפתוחים. בנוסף, תוכלו להצטרף לקבוצות צלילה בחורף באילת בקורס דייבמאסטר המעניק לכם הסמכה לצלילה במים פתוחים לעומק והסמכה להצלה ועזרה ראשונה לצוללנים אחרים.

הרשמה לקורס צלילה באילת של פלמה דייווינג ריזורט

מעוניינים להירשם לקורס צלילה באילת? צוות המדריכים המקצועי שלנו מזמין אתכם להצטרף לקורסי הצלילה הטובים ביותר ולהינות מתקופת החורף השקטה באילת המאפשרת לכם להינות מכל מה שהעיר והים מציעים לכם.

palma diving resort​

לקוחות ממליצים:

Ilan Shaya
Ilan Shaya
2023-08-20
איגור מקצוען אחלה מועדון
oriel fried
oriel fried
2023-08-16
היינו לצלילה ראשונה במועדון היה stunningggggggg מדהים ברמות אחרות עידו המדריך יחד עם סשה פליקס ועמית הובילו אותנו בביטחה ובצורה מקסימה נהנינו מכל שניה אל תוותרו בשום אופן על התמונות כי זה מה שנשאר ולכו רק למועדון הזה תודה עידו!!!!!
ורדה נסימי
ורדה נסימי
2023-08-16
עשיתי צלילה היום פעם ראשונה היה שלמות תודה לעמית המדריך שסבל את השיגעונות שלי אין עלייך אלוף ממליצה לכולם!!!!לכם מועדון צלילה אין עליכם נחזור שוב❤️
Itzik Mizrahi
Itzik Mizrahi
2023-08-16
חוויה מטורפת, צוות אדיב וסבלני!!!תודה רבה ממליץ בחום
רואה חשבון שטרית
רואה חשבון שטרית
2023-08-11
היה מעולה בעיקר המדריך עידו האלוף נהנו מאוד אני והבן שלי בן 13 תודה!
Zafi Tayar
Zafi Tayar
2023-08-09
חוויה מקסימה, שרות מעולה מדריכים סבלניים ורגועים מומלץ בחום
Moti B
Moti B
2023-08-08
Dennis and Ilya are great instructors!
Yulia Gafiatov
Yulia Gafiatov
2023-08-06
הזמנו צלילת היכרות משפחתית בחוף המערות בבוקר יום שבת. הצוות עשה לנו הדרכה מפורטת וליווה אותנה במשך כל הצלילה. חבר'ה מדהימים, מקצועים, סבלניים מאוד (לי היה פחד לרדת מתחת למים), אך בעזרתם נהנתי מאוד ואשמח לחזור שוב. לכולנו זו הייתה חוויה בלתי נשכחת! גם הזמנו צילומים. עכשיו יש גם מלא תמונות וסרטוני וידאו לכל אחד🤩. המון תודה רבה🙏🙏🙏
עומר פסח
עומר פסח
2023-08-06
עברתי בסוף יולי תחילת אוגוסט קורס כוכב ראשון ושני בפלמה מקום קטן יחסית עם יתרונות של מקום קטן, יש כיתה ממוזגת, חנויות אוכל ליד, סופר, אווירה ואנשים טובים, משפחתיות מהרגע הראשון, אחלה וויבים, חופשיות. צלילות בים מהצלילה הראשונה שנמצא מרחק הליכה של לעבור את הכביש. נדב המדריך היה מעולהה, פירט על הכל בגובה העיניים וגם מעבר למה שצריך, תמיד עונה על שאלות, תשוקה להדרכה, יחס מדהים ואישי לכל חניך, מקצוענות מן השורה הראשונה והכי חשוב מצלם טיל בגופרו, ממצאים מצורפים כהוכחה 😄 אה ויש לו גם יכולת לזמן דולפינים כשהוא רוצה שזה טוב לנו 🤙🤙 היום מתחיל ב9 9 וחצי באווירה טובה ונגמר בין 14 ל17 באווירה טובה תלוי בהספק של היום כל יום 2 צלילות ובכוכב שני 3 צלילות ביום ממליץ על המקום ועל המדריך.
ריקי אזריפר
ריקי אזריפר
2023-08-06
חוויה יוצאת מן הכלל, צוות מקצועי, אדיב, סבלני וקשוב, נהננו מאוד וכמובן שנשוב גם בפעם הבא ❤️❤️❤️

מאמרים נוספים

Call Now Button