צלילה לקבוצות באילת

בעלי תעודת צלילה? רוצים לארגן צלילה עם מדריך באילת?

צלילה לקבוצות באילת היא אחת מהחוויות הטובות ביותר של העיר והיא יכולה להתקיים עם קבוצת החברים שלכם. מועדון צלילה מקצועי יכול לספק לכם לינה בווילה מפוארת והדרכת צלילה באתרי הצלילה המבוקשים ביותר באילת כגון אתר הצלילה הסטיל המפורסם, אתר המערות והגנים היפנים. אתרי הצלילה של אילת נחשבים לייחודיים ומגיעים לאתרים הללו תיירים מכל העולם. ניתן להתאים את ההדרכה באתר הצלילה על פי תעודות הצלילה שיש לחברי הקבוצה שלכם, כאשר ישנם אתרים המתאימים ל-18 מטר וישנם אתרי צלילה המתאימים לעומק של עד 30 מטרים.

צלילה לקבוצות הכוללת לינה בווילה משותפת

אם כבר החלטתם לקבוע צלילה לקבוצות באילת, כדאי שתעשו זאת בסטייל ובכיף לכל החברים שלכם. מועדון צלילה המספק לכם גם מקום לינה, הוא המשתלם ביותר כאשר מקום הלינה הוא וילה מפוארת המתאימה ללינה יחד של כל חברי הקבוצה. בדרך זו, אתם מחוברים להדרכת הצלילה מהיום הראשון ונהנים גם מהסעות לכל אתרי הצלילה באמצעות רכב של מועדון הצלילה.

מעל 10 אתרי צלילה משגעים בעיר אילת

אתרי הצלילה באילת מספקים לכם שפע של חוויות צלילה וכאשר אתם מבצעים זאת עם הדרכה מקצועית, החוויה מתעצמת עוד יותר. באילת יש מעל ל-10 אתרי צלילה מהממים המתאימים לצלילה בעומקים שונים. החברים שלכם המגיעים איתכם יוכלו לבחור את אתרי הצלילה מראש בהתאם לעומק המקסימלי האפשרי מבחינת ההכשרה של כולם. אם כולכם בעלי תעודות צלילה כוכב 2, יש לכם אפשרות לבחור בכל אחד מאתרי הצלילה של אילת ולהינות מחוויה מדהימה של צלילה במעמקי המים של הים האדום.

קביעת צלילה לקבוצות באילת במחיר מעולה

צלילה לקבוצות באילת מומלץ לעשות רק דרך בית הספר המקצועי ביותר לצלילה בעיר – פלמה דייווינג ריזורט אילת! מועדון פלמה נחשב לאחד ממועדוני הצלילה הותיקים ביותר בעיר והוא הכשיר עד היום מאות צוללנים מישראל וממדינות שונות בעולם. צוות המדריכים מביא איתו ידע רב וניסיון ויכול להדריך אתכם בכל אתרי הצלילה היפים ביותר של חופי העיר אילת. התקשרו עכשיו למספר הטלפון המופיע בראש האתר ותוכלו לרשום את החברים שלכם להדרכת צלילה מקצועית במחיר הוגן ומשתלם במיוחד.

palma diving resort​

לקוחות ממליצים:

Ilan Shaya
Ilan Shaya
2023-08-20
איגור מקצוען אחלה מועדון
oriel fried
oriel fried
2023-08-16
היינו לצלילה ראשונה במועדון היה stunningggggggg מדהים ברמות אחרות עידו המדריך יחד עם סשה פליקס ועמית הובילו אותנו בביטחה ובצורה מקסימה נהנינו מכל שניה אל תוותרו בשום אופן על התמונות כי זה מה שנשאר ולכו רק למועדון הזה תודה עידו!!!!!
ורדה נסימי
ורדה נסימי
2023-08-16
עשיתי צלילה היום פעם ראשונה היה שלמות תודה לעמית המדריך שסבל את השיגעונות שלי אין עלייך אלוף ממליצה לכולם!!!!לכם מועדון צלילה אין עליכם נחזור שוב❤️
Itzik Mizrahi
Itzik Mizrahi
2023-08-16
חוויה מטורפת, צוות אדיב וסבלני!!!תודה רבה ממליץ בחום
רואה חשבון שטרית
רואה חשבון שטרית
2023-08-11
היה מעולה בעיקר המדריך עידו האלוף נהנו מאוד אני והבן שלי בן 13 תודה!
Zafi Tayar
Zafi Tayar
2023-08-09
חוויה מקסימה, שרות מעולה מדריכים סבלניים ורגועים מומלץ בחום
Moti B
Moti B
2023-08-08
Dennis and Ilya are great instructors!
Yulia Gafiatov
Yulia Gafiatov
2023-08-06
הזמנו צלילת היכרות משפחתית בחוף המערות בבוקר יום שבת. הצוות עשה לנו הדרכה מפורטת וליווה אותנה במשך כל הצלילה. חבר'ה מדהימים, מקצועים, סבלניים מאוד (לי היה פחד לרדת מתחת למים), אך בעזרתם נהנתי מאוד ואשמח לחזור שוב. לכולנו זו הייתה חוויה בלתי נשכחת! גם הזמנו צילומים. עכשיו יש גם מלא תמונות וסרטוני וידאו לכל אחד🤩. המון תודה רבה🙏🙏🙏
עומר פסח
עומר פסח
2023-08-06
עברתי בסוף יולי תחילת אוגוסט קורס כוכב ראשון ושני בפלמה מקום קטן יחסית עם יתרונות של מקום קטן, יש כיתה ממוזגת, חנויות אוכל ליד, סופר, אווירה ואנשים טובים, משפחתיות מהרגע הראשון, אחלה וויבים, חופשיות. צלילות בים מהצלילה הראשונה שנמצא מרחק הליכה של לעבור את הכביש. נדב המדריך היה מעולהה, פירט על הכל בגובה העיניים וגם מעבר למה שצריך, תמיד עונה על שאלות, תשוקה להדרכה, יחס מדהים ואישי לכל חניך, מקצוענות מן השורה הראשונה והכי חשוב מצלם טיל בגופרו, ממצאים מצורפים כהוכחה 😄 אה ויש לו גם יכולת לזמן דולפינים כשהוא רוצה שזה טוב לנו 🤙🤙 היום מתחיל ב9 9 וחצי באווירה טובה ונגמר בין 14 ל17 באווירה טובה תלוי בהספק של היום כל יום 2 צלילות ובכוכב שני 3 צלילות ביום ממליץ על המקום ועל המדריך.
ריקי אזריפר
ריקי אזריפר
2023-08-06
חוויה יוצאת מן הכלל, צוות מקצועי, אדיב, סבלני וקשוב, נהננו מאוד וכמובן שנשוב גם בפעם הבא ❤️❤️❤️

מאמרים נוספים

Call Now Button